Monday 16 May 2011

Tulips Puteh...

Bismillahhirrahmanirrahim.....


owh pembukaan yang bessh... dengan ini aku mengistiharkan buat julung kalinya aku dah ada blog... buat rakan2 taulan yang belum pernah mengenali aku, harap jangan segan2 untuk singgah ke blog yang serba putih ini...xder la putih pon..hehehe

berbekalkan packet mamee monster yang dari tadi aku dok jeling2 penuh tabah, maka berjaya jugak aku membuka sebuah teratak yang belum sempurna ini... Maka dengan ini aku merasmikan teratak ini dengan nama "Tulips Putih"... buah cempedak di luar pagar... ops haha... ko rang ingat aku kat mana...? dalam pagar ke luar pagar? bak kata nabil... LU PK LAH SENDIRI...  

Pinjam kan ku cermin untuk ku melihat Seri mu
Mungkin bias pandai berkata yang sebenar..
Ku berdiri di sini berhari hari mencerminkan diri
Apakah kau masih setia atau sepi dalam kaca mu........

Aku datang ke taman mu, Kau lah rimba hati jadi kudus.
Tak mengapa salah paham, kisah lama terpadam...



PEACE..

1 comment:

  1. Uishhh terharu pulak bila teratak menjadi header... hahaha

    PEACE...

    ReplyDelete